Image Source - Google | Image by- airplanehome


اگر آپ پورٹ لینڈ  (اوریگون  کا شہر)کے ارد گرد کی جنگلوں میں گھومتے ہیں اور اپنے آپ کو شہر کے مغربی پہاڑی "بورو" نواحی علاقے کے قریب پاتے ہیں تو آپ کو ایک عجیب منظر نظر آئے گا۔ صنوبر کے درختوں کے درمیان چھپا ہوا ، دو بڑے کنکریٹ ستونوں پر لپٹا ہوا - ایک بوئنگ 727 مسافر جیٹ لائنر ملے گا۔ سب سے پہلے ، آپ کو لگے گا کہ یہ حادثے کا شکار ہوا ہے اور اسے بچا لیا گیا ہے۔  لیکن حقیقت میں ، ہوائی جہاز کو وہاں بہت جان بوجھ کر رکھا گیا ہے 

1960 کی دہائی اور 80 کی دہائی کے آخر تک ، بوئنگ 727 بڑی بین الاقوامی ایئرلائنز کے سب سے زیادہ استعمال ہونے والے طیارے تھے - لیکن ، جیسے ہی 1990 کے دہائیوں میں ان کو مرحلہ وار ختم کرنا شروع کیا گیا ، ان کی قیمتیں گر گئیں۔ ان کو ریٹائرڈ کر کے سکریپ کے لیے بیچا جانے لگا۔1999 میں ، یونانی ایئر لائن کی ایک کمپنی اولمپک ایئر لائنز نے اپنا آخری بوٸنگ 200 727 ریٹائر کیا۔ 1999 میں ، بروس کیمبل نامی ایک شخص نے ان مشہور جیٹ لائنرز میں سے ایک  727 بوئنگ طیارہ خریدا ۔ یہ آخری 727 بوئنگ تھا جو گراؤنڈ ہوا۔  اور اس طیارےکو اپنا گھر بنانے کا فیصلہ کر لیا۔

Image Source - Google | Image by- airplanehome

بروس کیمبل اس آخری گراونڈ ھونے والے 727   بوئنگ کو حاصل کرنے میں کامیاب ہوگیا۔  بروس نے طیارہ کو ایک لاکھ ڈالرز میں خریدا۔ ایک کمپنی کی مدد سے ، بروس نے طیارہ خریدا  ۔ وہ یونان کے شہر(ایتھنز) سے پورٹلینڈ پہنچا تھا اور اسے اپنے جنگل میں منتقل کرنے کا عمل شروع کیا۔جہاز میں سے سب سے پہلے انجن نکالے گئے۔ اٸیر پورٹس سے رابطے کا نظام ہٹایا گیا۔ بلیک باکس جیسے حساس آلات ایوی ایشن کے حوالے کئے  گئے۔ اس عمل کے اختتام پر ، بروس نے ہوائی جہاز پر اپنی محنت سے کمائی گئی $ 220،000 سے زیادہ رقم خرچ کی تھی .

Image Source - Google | Image by- airplanehome

بروس کیمبل پیشہ کے اعتبار سے ایرو سیس  میں الیکٹریکل انجینئر  ہے۔ اس لئے ان نے جہاز کو اندرونی اور بیرونی طور پر روشن رکھنے کے لیے خود کام کیا۔ اسکا ایک ہی مقصد تھا

"اس طیارے میں بقیہ زندگی گزارنا"

 پیچیدہ منصوبہ بندی کے بعد اسے 1970 کی دہائی میں واپس خریدی گئی زمین میں کھڑا    کردیا۔ لائٹنگ ، وائرنگ اور دیگر نظاموں کو تبدیل کرتے ہوئے ، بروس طیارے کو مکمل طور پر کام کرنے والے گھر سے زیادہ میں تبدیل کرنے میں کامیاب ہو گیا۔

Image Source - Google | Image by- airplanehome

    بوئنگ727 کے ہال میں دو  سومسافروں کی گنجائش ہوتی ہے ۔ ہنگامی سامان رکھنے کی جگہ علیحدہ   جگہ۔ٹرالیاں رکھنے کی جگہ علیحدہ۔ فلائٹ عملہ کے لیے کیبن علیحدہ۔ بروس کیمبل نے کرسیاں ہٹا کر ھال کو اپنی مرضی کے مطابق ڈیزائن کرنا شروع کیا اور ایک بڑے میوزیکل ہال میں بدل دیا۔  "ٹربولینس لائیو" اور "کنسرٹ آن اے ونگ" جیسے میوزیکل پروگرامز کا یہاں انعقاد کیا جاتا ہے۔ ان تقریبات میں  سامعین  کو           لائیو شوز سے لطف اندوز ہونے کے لئےکو جنگل میں مدعو کیا جاتا ہے ۔

بروس کیمبل اپنے بوئنگ 727 پر تنہا رہتا ہے - لیکن وہ کبھی تنہا نہیں ہوتا۔ ہوائی جہاز کی وسیع منزل اور انفراسٹرکچر متعدد افراد کے لیے کافی جگہ مہیا کرتا ہے ۔ اکثر ، بیک پیکر اور متجسس مہم جوئی کرنے والے کئی راتیں قیام کرتے ہیں ، اور بروس خوشی سے ان کے ساتھ اپنی پناہ گاہ بانٹتا ہے۔  وہ اصرار کرتا ہے کہ کوئی معاوضہ ضروری نہیں ہے ، اور اگر آپ اس علاقے میں ہوتے ہیں تو ، وہ خوشی سے اپنا گھر بانٹتا ہے ، بشرطیکہ آپ اسے وقت سے پہلے ای میل کریں!

Image Source - Google | Image by- airplanehome

بروس کا کہنا ہے کہ "یہ ایک بہت بڑا کھلونا ہے۔" چال دروازے ، چال فرش۔  یہاں ہیچز ، وہاں لیچز۔  ٹھنڈی اندرونی لائٹس۔  شاندار بیرونی لائٹس ، چکنی چمکتی ہوئی ظاہری شکل ، ٹائٹینیم ڈکٹس بہت بڑے کھلونے میں بند چھوٹے چھوٹے کھلونے ہونا کمال کی بات  ہے۔  چونکہ ہوائی جہاز دباؤ کا شکار ہے ، اسے اندر سے صاف کرنے کی شاید ہی کوئی ضرورت ہو ، کیونکہ یہ شاذ و نادر ہی دھول آلود ہوتا ہے اور کوئی کیڑے مکوڑے اس کے جسم کے اندر نہیں رینگ سکتے اور بیرونی صفائی کے کچھ انتہائی اقدامات کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہر دو سال بعد ، بروس ایک ہائی پریشر واٹر ہوز نکالتا ہے اور ہوائی جہازوں کے نیچے نیچے دھوتا  ہے ، جس سے کسی بھی نشوونما یا گندگی کو مجبور کیا جاتا ہے جو خالی جگہوں تک پہنچنے میں مشکل سے جمع ہوتا ہے۔    پیسے بچانے کی کوشش میں ، اس نے جہاز کو اپنی جائیداد پر رکھنے سے پہلے ایک نجات دہندہ کمپنی کو جہاز کے ذریعے سیٹیں ، الیکٹرانک سسٹم اور یہاں تک کہ کھانے کی ٹرالیاں لینے کی اجازت دی۔

بروس کو لگتا ہے کہ یہ ایک غلطی تھی۔ وہ محسوس کرتا ہے کہ طیارے ڈیزائن اور انجینئرنگ کے ایسے شاندار کارنامے ہیں ، کہ ان میں سے کچھ بھی نکالنا - سوائے انجن کے ، شرمناک ہے ، یہاں تک کہ جب انہیں گھروں میں تبدیل کرنے کی کوشش کی جائے۔ یہ 1،066 مربع فٹ جگہ کی گنجائش رکھتا ھے۔ ہوائی جہاز کے اندرونی کمرے کو مزید مستحکم بنانے کے لیے ، اس نے اوور ہیڈ کمپارٹمنٹس کو ہٹانے کا فیصلہ کیا - جس میں کچھ لائٹس کو منقطع کرنے کے ساتھ ساتھ کال بٹن ، آکسیجن ماسک ، پی اے سسٹم اور اے سی بھی شامل تھے ۔

Image Source - Google | Image by- airplanehome

بروس کیمبل اوریگون میں ایک ریٹائرڈ ہوائی جہاز میں رہ سکتا ہے ، لیکن اس کی جاپان میں بھی زندگی ہے۔وہ اپنا سال دو جگہوں کے درمیان تقسیم کرتا ہے ، یہاں چھ ماہ اور چھ ماہ وہاں۔ لیکن جب وہ طلوع آفتاب کی سرزمین میں رہنا پسند کرتا ہے ، ہسٹ "ایرو اسپیس کیسل" کے لئے اس کا جذبہ اسے اوریگون کے جنگلات میں وقت کے ساتھ واپس آتا رہتا ہے۔ لیکن حالیہ برسوں میں ، اس نے کسی ایسی چیز کے بارے میں سوچنا شروع کر دیا ہے جو اسے اوریگون اور جاپان دونوں میں رہنے دے گی ، اور اب بھی سال بھر ہوائی جہاز کا گھر ہے۔اس کی دوبارہ تعمیر اور تعمیر نو نے اسے اچھی طرح سے بنیاد بنا دیا ہے - لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ بروس جاپان میں جیٹ میں نہیں رہ سکے گا۔ بروس کا جاپان میں اپنے منفرد جیٹ سیٹنگ لائف سٹائل لانے کا منصوبہ ہے - لیکن اس میں اپنا گھر اڑانا ضروری نہیں ہے۔

اگرچہ بروس کا طیارہ دوبارہ کبھی نہیں اڑائے گا ، پھر بھی وہ کاک پٹ میں وقت گزارنا پسند کرتا ہے۔وہ جاپانی سرزمین پر ایک ہوائی جہاز کا گھر بنانا چاہتا ہے - لیکن اس بار ، وہ اسے بڑا ، بہتر اور اصل ہوائی جہاز کے اندرونی ڈیزائن اصل حالت میں۔اس نے بوئنگ کے 747 جیٹ لائنرز کے پرانے ماڈل پر اپنی نگاہیں جما رکھی ہیں ، اور وہ ان طیاروں کے لیے انٹرنیٹ  پر  ڈھونڈ  رہا     ہے جو کہ منسوخ ہونے والے ہیں۔

Image Source - Google | Image by- airplanehome

اگرچہ طیارہ ہمیشہ صاف ستھرا اور کشادہ ہوتا ہے ، بروس کو ایک چیلنج کا سامنا کرنا پڑتا ہے جب بنیادی طور پر پروں والی لمبی دھاتی ٹیوب پر قبضہ کرنا پڑتا ہے: موسمیاتی کنٹرول۔اوریگون کی سردیاں بدنام زمانہ طویل اور سرد ہوتی ہیں۔  اور جب کہ بروس نے ہوائی جہاز کے پچھلے حصے کو گرم کرنے کے لیے مناسب طریقے ڈھونڈ لیے ہیں ، اس کا اگلا حصہ کافی ٹھنڈا پڑ سکتا ہے - یہاں تک کہ باہر کے قریب بھی ، بعض اوقات منجمد درجہ حرارت سے بھی نیچے۔   طیارے کے پچھلے حصے کی طرف ، بروس گرم اور ٹھنڈے پانی کے ساتھ مکمل طور پر کام کرنے والا شاور لگانے میں کامیاب ہو گیا ہے - جسے وہ قریبی کنویں سے برقی پمپ سے نکالتا ہے۔ اگرچہ یہ ایک عارضی آپریشن کی طرح لگ سکتا ہے ، شاور برسوں سے بروس کی خدمت کر رہا ہے - اور وہ فی الحال باقی جہاز میں بھی گرم پانی کے پائپ چلانے پر کام کر رہا ہے۔

بروس فطرت کے لحاظ سے کافی سادہ مزاج شخص ہے ، اور اس کا باورچی خانہ شاید اس کے گھر کا ایک علاقہ ہے جو اس کی شخصیت کے اس پہلو کو سب سے زیادہ ظاہر کرتا ہے۔ اس کا کچن کافی بنیادی ہے ، جس میں ٹوسٹر اور مائیکروویو سے زیادہ کچھ نہیں ہے ، لیکن بروس ایسا کرتا ہے - اور ایک صحت مند غذا کے ساتھ ساتھ ایک فعال طرز زندگی کو برقرار رکھنے کے قابل ہے۔      اگرچہ بروس کے پاس جہاز میں فرج ہے ، اس کا بیشتر کھانا  ایسا ہوتا  ہے جو جلدی  خراب نہیں ہوتیں۔ جس میں ڈبہ بند اناج ، ڈبہ بند محفوظ اور خشک سامان شامل ہے۔ اگرچہ یہ بہت تیز نظر آتا ہے ، وہ سبزیوں اور دیگر سامان کو خریدنے کے لئے اپنے راستے سے ہٹ جاتا ہے ، اور وہ کبھی بھی اپنے آپ کو زیادہ نہیں چاہتا ہے۔ اس کے گھر کا ایک اور حصہ جس پر بروس کو بہت فخر ہے وہ اس کے کپڑے دھونے کا سامان ہے۔   اگرچہ وہ بہت ساری سہولیات اور راحتوں سے گزرنے کو تیار ہے ، ایک بہترین لانڈری مشین اور ڈرائر بظاہر ایسی چیز نہیں ہے جس کے بغیر وہ جانے کو تیار ہو۔